Gyakran Ismételt Kérdések

Nem tudom, vagy mégsem szeretném felhasználni az Utalványt, mit tehetek?

Előfordul, semmi gond😊! Két lehetőséged van:

- Amennyiben a vásárlástól számítva még nem telt el 14 nap, akkor elállhatsz a vásárlástól és a pénzt visszafizetjük! Írj nekünk az info@citydeals.hu emialcímre, illetve ennek menetét és feltételeit az ÁSZF-ben találod!

- Ha a 14 nap már eltelt, de az Utalvány érvényességi időtartama még nem járt le, becserélheted az Utalványodat a weboldal kínálatában szereplő bármely más, de az eredeti Utalványoddal azonos ÁFA kulcsot tartalmazó ajánlatra. Ha cserélni szeretnél, írd meg az info@citydeals.hu e-mail címre az utalványod kódját, és a csereként választott szolgáltatás címét. Válasz e-mail-ben megküldjük Neked a csere igénybevételére jogosító utalványt és egyidejűleg érvénytelenítjük az általad eredetileg vásárolt utalvány kódját. Amennyiben a csere értéke magasabb a korábban megfizetett díjnál, úgy a különbözetet utald el részünkre a Raiffeisen Banknál vezetett 12010374-01637450-00200000 számú számlánkra. Ilyen esetben a cserét az utalás beérkezése után 24 órán belül küldjük ki.  Amennyiben a csere értéke viszont alacsonyabb a korábban megfizetett díjnál, a különbözetet sajnos nem áll módunkban visszatéríteni. Egy utalvány kapcsán egy alkalommal lehet élni ezzel a lehetőséggel, további cserére nincs lehetőség.

Ajándékba szeretném venni, mi a teendőm?

A Kosárban a Voucher címe alatt pipáld be az Ajándékba adom dobozt! Válassz több mint 50 féle design közül! Itt meg tudod adni az ajándékozott nevét, illetve egy üzenetet, ami megjelenik majd a Voucheren. Az ajándék Voucheren nem fog szerepelni az ár, kivéve, ha Kupon ajánlatot választottál. Amennyiben szeretnéd közvetlenül az ajándékozottnak küldeni, add meg az ő email címét. Ha nem, akkor a sajátodat!

Mi a különbség a Voucher és a Kupon között?

A Voucher egy hagyományos utalvány, amivel kényelmesen megvehetsz egy kedvezményes szolgáltatást! A Voucher-t az oldalunkon keresztül vásárolod meg és felhasználásakor már nem kell fizetned a szolgáltató partner felé (ha valamely tételt a helyszínen kell téríteni, arról az ajánlat leírása mindig tájékoztat)! 

A Kupon annyiban különbözik a Voucher-től, hogy Kupon esetén a szolgáltatás értékének csak egy részét fizeted meg a weboldalunkon, a fennmaradó részt szolgáltató partnerünknél a helyszínen kell kell kifizetned!

Hogy tudom felhasználni az Utalványokat?

A Voucher vagy Kupon beváltása elött foglalj időpontot a partnernél a Voucheren vagy Kuponon jelölt érvényességi időn belülre!  A szolgáltató partnerek elérhetőségeit megtalálod a leírásokban! 
Vidd magaddal kinyomtatott a Utalványt vagy mutasd be mobilodon! Időpont foglalást igénylő szolgáltatás esetén figyelj arra, hogy ne késsél! Ha egyeztetett időpontra esetleg késve érkezel, a partner saját döntése alapján I. biztosítja a szolgáltatást, vagy,  II. a szolgáltatás ideje a késés idejével rövidül, vagy III. új időpontot egyeztet veled. Olyan szolgáltatásoknál, melyeknél a partner az időpont foglaláskor jogosult elkérni az egyedi sorszámot, a késés, vagy az egyeztetett időpontban való megjelenés elmulasztása esetén nem kerül sor teljesítésre, és az utalvány érvényét veszíti. Ha nem jelensz meg a megbeszélt időpontra, sem a partner, sem mi nem vagyunk kötelesek a vételár visszafizetésére, sem kompenzációra! A Partnernél történt időpont foglalás vagy voucher beváltás (egyedi azonosítókód megadása) után, az adott Partner lemondási feltételei érvényesek.

Kihez forduljak, ha probléma adódik a szolgáltatás során?

Tekintettel arra, hogy közvetítő szolgáltatóként járunk el, az ajánlatokban szereplő szolgáltatások teljesítéséért a partner felelős. Ügyfélszolgálati e-mail címünkön és hétköznap 9:00-17:00 óra között a weboldalon feltűntetett telefonszámon elérhetsz minket, ha problémád adódna az Utalvány teljesítésével. Észrevételeidet, panaszaidat továbbítjuk a partner felé, személyes adataid átadása nélkül. Ha írásban szeretnél panaszt tenni, kérlek az info@citydeals.hu e-mailcímre küldjél levelet! A beérkezett írásbeli panaszokra mihamarabb, de legkésőbb 30 napon belül írásban válaszolunk. További részleteket az ÁSZF-ben találsz! https://citydeals.hu/page/aszf

Mi történik, ha Utalványom érvényességi ideje nemsokára lejár? 

Ez bárkivel előfordulhat! 

Szabályzatunk szerint lehetőséged van meghosszabbítani vagy cserélni még az érvényességi időn belül. Ennek feltételeit megtalálod az ÁSZF-ben vagy írj nekünk az info@citydeals.hu email címre.

Átadhatom másnak a voucheremet?

Természetesen😊! Küldd át email-en vagy add át nyomtatott formában!

Kitől kérhetek számlát a vásárlásról?

Voucher és Kupon esetén is a Citydeals weboldalon keresztül általad megfizetett díjról mi küldünk részedre számlát az általad megadott e-mail címre, a vásárlását követő 8 napon belül. Mivel Kupon esetén a szolgáltatás teljes díjának részösszegét fizeted meg felénk, a díj fennmaradó részéről a partnertől kérhetsz számlát.

Mit jelent, hogy „Legjobb ár garancia”?

Alacsonyabb árat találtál máshol? Semmi gond! Legjobb ár garanciánknak köszönhetően nálunk tényleg a legalacsonyabb áron vásárolhatsz! Ha a vásárlás napján máshol kedvezőbben jelenik meg ugyanaz a Partner ugyanazon szolgáltatása, akkor a különbözetet megtérítjük! További információkat az ÁSZF-ben találsz

Mit jelent, hogy "Exkluzív ajánlat"?

Az "Exkluzív ajánlat" felirattal ellátott ajánlatok olyan csomagok, amelyek kifejezetten a Citydeals oldalra készültek. 

Mit jelent, hogy "Csak nálunk ezen az áron"?

A "Csak nálunk ezen az áron" felirattal ellátott ajánlatok olyan csomagok, amleyek más kereskedelmi Partnernél ezen az áron nem elérhetőek.

Kik a Partnereink?

Fontosnak tartjuk, hogy az általunk ajánlott Utalványok jó minőségű szolgáltatásokat nyújtsanak! Partnereinket személyesen is felkeressük annak érdekében, hogy megállapítsuk, hogy az ajánlatuknak megfelelő színvonalú szolgáltatást tudnak nyújtani.