Nem tudom, vagy mégsem szeretném felhasználni az Utalványt, mit tehetek?
Előfordul, semmi gond😊! Két lehetőséged van:
- Amennyiben a vásárlástól számítva még nem telt el 14 nap, akkor elállhatsz a vásárlástól és a pénzt visszafizetjük! Írj nekünk az info@citydeals.hu emialcímre, illetve ennek menetét és feltételeit az ÁSZF-ben találod!
- Ha a 14 nap már eltelt, de az Utalvány érvényességi időtartama még nem járt le, becserélheted az Utalványodat a weboldal kínálatában szereplő bármely más, de az eredeti Utalványoddal azonos ÁFA kulcsot tartalmazó ajánlatra. Ha cserélni szeretnél, írd meg az info@citydeals.hu e-mail címre az utalványod kódját, és a csereként választott szolgáltatás címét. Válasz e-mail-ben megküldjük Neked a csere igénybevételére jogosító utalványt és egyidejűleg érvénytelenítjük az általad eredetileg vásárolt utalvány kódját. Amennyiben a csere értéke magasabb a korábban megfizetett díjnál, úgy a különbözetet utald el részünkre a Raiffeisen Banknál vezetett 12010374-01637450-00200000 számú számlánkra. Ilyen esetben a cserét az utalás beérkezése után 24 órán belül küldjük ki. Amennyiben a csere értéke viszont alacsonyabb a korábban megfizetett díjnál, a különbözetet sajnos nem áll módunkban visszatéríteni. Egy utalvány kapcsán egy alkalommal lehet élni ezzel a lehetőséggel, további cserére nincs lehetőség.
Ajándékba szeretném venni, mi a teendőm?
A Kosárban a Voucher címe alatt pipáld be az Ajándékba adom dobozt! Válassz több mint 50 féle design közül! Itt meg tudod adni az ajándékozott nevét, illetve egy üzenetet, ami megjelenik majd a Voucheren. Az ajándék Voucheren nem fog szerepelni az ár, kivéve, ha Kupon ajánlatot választottál. Amennyiben szeretnéd közvetlenül az ajándékozottnak küldeni, add meg az ő email címét. Ha nem, akkor a sajátodat!
Mi a különbség a Voucher és a Kupon között?
A Voucher egy hagyományos utalvány, amivel kényelmesen megvehetsz egy kedvezményes szolgáltatást! A Voucher-t az oldalunkon keresztül vásárolod meg és felhasználásakor már nem kell fizetned a szolgáltató partner felé (ha valamely tételt a helyszínen kell téríteni, arról az ajánlat leírása mindig tájékoztat)!
A Kupon annyiban különbözik a Voucher-től, hogy Kupon esetén a szolgáltatás értékének csak egy részét fizeted meg a weboldalunkon, a fennmaradó részt szolgáltató partnerünknél a helyszínen kell kell kifizetned!
Hogy tudom felhasználni az Utalványokat?
A Voucher vagy Kupon beváltása elött foglalj időpontot a partnernél a Voucheren vagy Kuponon jelölt érvényességi időn belülre! A szolgáltató partnerek elérhetőségeit megtalálod a leírásokban!
Vidd magaddal kinyomtatott a Utalványt vagy mutasd be mobilodon! Időpont foglalást igénylő szolgáltatás esetén figyelj arra, hogy ne késsél! Ha egyeztetett időpontra esetleg késve érkezel, a partner saját döntése alapján I. biztosítja a szolgáltatást, vagy, II. a szolgáltatás ideje a késés idejével rövidül, vagy III. új időpontot egyeztet veled. Olyan szolgáltatásoknál, melyeknél a partner az időpont foglaláskor jogosult elkérni az egyedi sorszámot, a késés, vagy az egyeztetett időpontban való megjelenés elmulasztása esetén nem kerül sor teljesítésre, és az utalvány érvényét veszíti. Ha nem jelensz meg a megbeszélt időpontra, sem a partner, sem mi nem vagyunk kötelesek a vételár visszafizetésére, sem kompenzációra! A Partnernél történt időpont foglalás vagy voucher beváltás (egyedi azonosítókód megadása) után, az adott Partner lemondási feltételei érvényesek.
Kihez forduljak, ha probléma adódik a szolgáltatás során?
Tekintettel arra, hogy közvetítő szolgáltatóként járunk el, az ajánlatokban szereplő szolgáltatások teljesítéséért a partner felelős. Ügyfélszolgálati e-mail címünkön és hétköznap 9:00-17:00 óra között a weboldalon feltűntetett telefonszámon elérhetsz minket, ha problémád adódna az Utalvány teljesítésével. Észrevételeidet, panaszaidat továbbítjuk a partner felé, személyes adataid átadása nélkül. Ha írásban szeretnél panaszt tenni, kérlek az info@citydeals.hu e-mailcímre küldjél levelet! A beérkezett írásbeli panaszokra mihamarabb, de legkésőbb 30 napon belül írásban válaszolunk. További részleteket az ÁSZF-ben találsz! https://citydeals.hu/page/aszf
Mi történik, ha Utalványom érvényességi ideje nemsokára lejár?
Ez bárkivel előfordulhat!
Szabályzatunk szerint lehetőséged van meghosszabbítani vagy cserélni még az érvényességi időn belül. Ennek feltételeit megtalálod az ÁSZF-ben vagy írj nekünk az info@citydeals.hu email címre.
Átadhatom másnak a voucheremet?
Természetesen😊! Küldd át email-en vagy add át nyomtatott formában!
Kitől kérhetek számlát a vásárlásról?
Voucher és Kupon esetén is a Citydeals weboldalon keresztül általad megfizetett díjról mi küldünk részedre számlát az általad megadott e-mail címre, a vásárlását követő 8 napon belül. Mivel Kupon esetén a szolgáltatás teljes díjának részösszegét fizeted meg felénk, a díj fennmaradó részéről a partnertől kérhetsz számlát.
Mit jelent, hogy „Legjobb ár garancia”?
Alacsonyabb árat találtál máshol? Semmi gond! Legjobb ár garanciánknak köszönhetően nálunk tényleg a legalacsonyabb áron vásárolhatsz! Ha a vásárlás napján máshol kedvezőbben jelenik meg ugyanaz a Partner ugyanazon szolgáltatása, akkor a különbözetet megtérítjük! További információkat az ÁSZF-ben találsz
Mit jelent, hogy "Exkluzív ajánlat"?
Az "Exkluzív ajánlat" felirattal ellátott ajánlatok olyan csomagok, amelyek kifejezetten a Citydeals oldalra készültek.
Mit jelent, hogy "Csak nálunk ezen az áron"?
A "Csak nálunk ezen az áron" felirattal ellátott ajánlatok olyan csomagok, amleyek más kereskedelmi Partnernél ezen az áron nem elérhetőek.
Mit jelent, hogy "Élménynap"?
"Élménynap" felirattal ellátott ajánlatoklatainkban olyan lehetőségeket válogattunk össze, amelyek közel vannak egymáshoz, és jól kombinálhatóak egymással. Az ajánlat megvásárlása után a programokra szóló voucherek külön pdf-ben érkeznek.
Kik a Partnereink?
Fontosnak tartjuk, hogy az általunk ajánlott Utalványok jó minőségű szolgáltatásokat nyújtsanak! Partnereinket személyesen is felkeressük annak érdekében, hogy megállapítsuk, hogy az ajánlatuknak megfelelő színvonalú szolgáltatást tudnak nyújtani.